Nowości lipca 2017

Cześć 🙂 Lada moment będziemy wykreślać z kalendarza kolejne dni tego roku, tym razem lipcowe. Ostatnio mam wrażenie, że czas jak gdyby upływał wolniej, a jednocześnie owo spowolnienie dotknęło również Infinity. A może to dlatego, że nie buszuję w mediach społecznościowych? 😉 Lipiec jest miesiącem ważnym dla pomorskiej społeczności. Otóż jeśli jeszcze ktoś nie wie, ma idealną okazję, by przetransportować się na polskie plaże i przy okazji zabrać (koniecznie wymalowane!) ludziki do Infinity, by poturlać kostkami w dobrym towarzystwie. Mistrzostwa Pomorza (szczegóły w tym wątku) odbywają się w dniach 22-23 lipca tego roku w Rumi. Toż to aż się prosi, by spędzić ten weekend właśnie w tej okolicy 🙂

Tymczasem przejdę gładko do omówienia modeli, które szturmem zajmą miejsce na półkach waszych ulubionych sklepów. Szykujcie złotówki, pesos, jurki i funciaki, bo czas wzmocnić kolekcje!

Tak zwane repacki sobie podaruję. Teutoni i Ekdromoi to jednostki będące od dawna w obiegu. Różnica polega na tym, że producenci gry przepakowali zestawy i teraz są sprzedawane po dwa. Czy ma to głębszy sens? Przyznam, że nie było to tematem mojej analizy 😉

Zhanying Imperial Agent. Hmm. Ta poza jakoś tak mi nie podchodzi. Zbyt pretensjonalna i trochę cwaniacka jak na ten wystrój. Nie wiem dlaczego, ale model kojarzy mi się z… uzbrojoną żabą 😀 A że zabrakło pod nogą kamyczka, to notowania spadają, oj spadają! Nie trafia w me gusta, tak się wyrażę 🙂 Halo, czy u Chińczyków grywają jeszcze jakieś jednostki inne niż Agenci? Mnogo ich ostatnio 😀

Riot Grrls. Sam nie wiem, czy „lepsze” były poprzednie czy aktualne. Produkcja nowego Bakunina jak widać idzie pełną parą. Trudno odmówić unikalności tej formacji, ale czy to wystarczy? Tinbot to jest to!

Rodok z wyrzutnią to miniatura, na którą czekałem dłuższą chwilę. Rozczarowany nie jestem, wprost przeciwnie! Przypakowana małpka z ciężką rurą na ramieniu niewątpliwie będzie trafiać w gusta i guściki, nawet, a może zwłaszcza, z dużej odległości! Ważne i potrzebne uzupełnienie dla skaczącego linku. Fani Moratów będą zadowoleni! Sam niegdyś należałem do grona tych, którym futurystyczne małpy kojarzyły się tylko z brzytwą, czyli raczej średnio. Do dziś są pojedyncze modele w tej armii, które dotkliwie rozmijają się z moimi oczekiwaniami, ale Moraci idealnie wpasowali się do Onyxu i stanowią jego ważny element (Rodocy są akurat w tej akceptowalnej dla mnie grupie :P).

Sukeul Commandos – bujny ogródek zamiast dredów. Statyczny, jak gdyby połknął kij, a lekko zgięta noga sugeruje całkowitą przypadkowość dodania tej szalonej dynamiki! 😛 Wszystko poprawnie, ot co mógłbym powiedzieć na dziś. Model jak model, z klawiatury nic więcej nie wycisnę.

Airborne Ranger z USAriadny to jest kategoria rzeźb, na które czekam z niecierpliwością. Wyszło naprawdę syto. Jest tutaj coś, co bardzo mi się podoba i prawdopodobnie jest to wszystko 😉 Nasza modelka pewnie trzyma Molotoka, jak gdyby był jej najlepszym przyjacielem. Patrząc też na ten model widzę detale przez różowe okulary. Jakże elegancka fryzura, ho ho! Widać, że albo desant był bardzo, ale to bardzo delikatny (tak naprawdę na pole bitwy przyjechała jeepem), albo też ma podpisany kontrakt z jakąś firmą kosmetyczną i reklamuje lakier do włosów 😀 Wersja z Molotokiem zdecydowanie zasili moją kolekcję, nie ma innej opcji!

W końcu modele do Outrage. Przeglądając dyskusje widać, że w tym miesiącu to chyba ten właśnie zestaw zebrał najmocniej podzielone opinie. Od zachwytu po powściągliwość w tymże. Pewnie niektórym łatwiej jest o punkt odniesienia, gdyż przeczytali już komiks. Mój egzemplarz dotrze do mnie z dużym opóźnieniem z Krakowa, stąd jestem zdany na to, co widzę 😉 A widzę zestaw ciekawych pomysłów z momentami średnim wykonaniem. Jednego jestem pewien na starcie – takie pudełko to fajna sprawa, nawet jeśli mielibyśmy go nabyć z kimś do podziału. Widać tutaj ciekawe zamienniki do różnych regimentów, o kandydatach na wszelkich cywili nie wspominając. Inna rzecz, że chyba każdy, kto gra przynajmniej rok czasu, zdołał już nabyć któregokolwiek z HVT… Jak nie Dire Foes, to blistry czy preordery z RPG. Zestaw skojarzył mi się z wydanym dawno temu Warhammer Quest (ten z krasnalem dzierżącym wysoko topór i ludzkim czarodziejem z brodą), stąd i myśl, że powyższe modele świetne nadawałyby się do jakiejś planszówki 🙂 Ogólnie jest nieźle – widać wzloty i upadki, ale jak głosi przysłowie: każda potwora znajdzie swego amatora (czytaj: zrzutka na sześciu :D).

Miesiąc dla portfela bezpieczny. Małpka i skoczek do mnie! To i tak nieźle 😉

Przypominam o trwającym konkursie związanym z Mistrzostwami Pomorza w Infinity! Nagrody czekają na śmiałka, który ciekawym tekstem i fotkami ładnie pomalowanej armii pokaże rywalom, gdzie raki zimują 😉 O szczegółach przeczytacie w tym wątku. Zapraszam do zabawy, która poprzedzi przybliżającą się dużymi krokami imprezę w Rumi 🙂

Źródła: Corvus Belli Facebook, Infinitytheforums.com
2 thoughts on “Nowości lipca 2017

  1. Bananovitch pisze:

    Nie wiem dlaczego, ale jak patrzę na nowe Riotki to stwierdzam, że stare (które były moim zdaniem chyba najbrzydszymi modelami Bakunina, a i w całej grze pewnie w tej kategorii łapałyby się spokojnie do TOP 5) jednak nie są takie brzydkie. Ogólnie design nowego Bakunina wybitnie mi nie leży- Taskmaster był w miarę spoko, ale im więcej nowości, tym bardziej się cieszę, że mam stare modele…
    Z racji nieśledzenia mediów społecznościowych trochę Cię ominęło 😉 otóż CB zapowiedziało planszówkę 😉 Teraz będzie można zmierzyć się w pojedynkach Aristei! Sama gra specjalnie mnie nie grzeje, ale modele- cud, miód i orzeszki. Szczególnie alternatywna Chimera i alternatywna Custodierka wywołały u mnie ślinotok 😉 dobrze, że lato mamy, przez miesiąc chyba dam radę żywić się trawą 😁

    • Ten nowy design Bakunina jest już mocno dopasowany do aktualnej linii „CB”. Modele są z grubsza udane, ale fakt – nie wszystkie 😉 Mimo to fajnie, że CB nie porzucił tej armii i rzeźbi ją na nowo. Zresztą to samo dotyczy chociażby mojego ulubionego Acontecimento 🙂 Widziałem informacje o Aristei! już wcześniej. Modele – w większości spoko lub nawet bardzo! Przejść na wegetarianizm, żeby kupić grę? Banan, jesteś hipsterem 😀

Skomentuj

