Nowości stycznia 2016

Przyszedł czas na styczniowe nowości. Największą tajemnicą okryty był model do PanOceanii. Czy słusznie? Nim jednak spróbuję odpowiedzieć na to pytanie, przedstawię wam kolejne miniatury z tego miesiąca.

De

Desperados zasilą szeregi USAriadny. Poza modelami poznaliśmy także ich statystyki. Wielu spodziewało się, że będą bardzo podobni do Kumów, jednakże to się nie ziściło. Szkoda, że motocykliści nie otrzymali Valor: Dogged, ale już od jakiegoś czasu było wiadomo, że gracze Ariadny mogą o tym zapomnieć. Warto wyróżnić ciekawy zestaw broni: pełen przegląd pistoletów (jak na rewolwerowców przystało wyłącznie w parach: ciężkie lub szturmowe wersje broni krótkiej), granaty dymne plus ich podręczna wyrzutnia oraz przydatny chain. Mnie modele przypadły do gustu, choć przyglądając się dyskusjom sieci najwyraźniej jestem w mniejszości 😉

Ha

Hac Tao ma w sobie coś dostojnego. Rzeźba statyczna i niebrzydka. Cóż można więcej rzec 🙂

Oz

Oznatka także prezentuje się nieźle. Z pewnością graczom Kombinatu przyda się drugi egzemplarz z „nowej linii”.

Gh

Modele Govadów – nie, jednak nie. Poza hakera to nihil novi, z kolei najlepiej prezentuje się tu moim zdaniem pani z karabinem snajperskim skierowanym ku górze, ale to raczej dobra mina do złej gry. Kto wie, może gdy ujrzę ich na żywo, to zmienię zdanie 🙂

Ni

W końcu Nisse. Zagwozdką pozostaje odpowiedź na pytanie, skąd ta tajemnica 😉 W sieci ludzie nie ustają w domysłach. Padają głosy, że być może to zapowiedź Svalarheimy (to trzeci, nowy wzór tej jednostki od czasów Icestorm), linków duo lub po prostu tego, że Nissy będą mogły się linkować w swojej macierzystej armii. Inni sugerują, że niekoniecznie tak się stanie.

Choć Nisse to moja ulubiona jednostka w Infinity od dawien dawna (gdy stawiałem w tym systemie pierwsze kroki, to często wystawiałem po dwie Nisse w szeregach PanOceanii), to jednak by wystawić tego hakera trzeba mieć dobry pomysł na resztę armii. Najczęściej spotykany jest w wariancie HMG lub snajper, a więc jako strzelec. Zresztą predyspozycje ku temu ma wspaniałe – MSV2, mimetyzm, dobry pancerz, pewna ręka do walki na odległość. Wybierając dla niego rolę specjalisty musimy liczyć się z tym, że niestety oddział ten jest dość wolny i nie ma pancerza BTS, a uzbrojenie łapie optymalne zasięgi do 16 cali. Nisse haker może nabrać zupełnie innej wartości, gdy CB stworzy w końcu armię Svalarheimy. Stali czytelnicy wiedzą, że na nic innego tak bardzo nie czekam w tej grze 😉

A model? Dynamika i dobry detal tym razem okazały się kluczem do zwycięstwa nad pozostałymi nowościami tego miesiąca.

Gr

Źródło: CB Facebook
3 thoughts on “Nowości stycznia 2016

  1. KreoL pisze:

    Mój portfel się cieszy zero planowanych wydatków na przyszły miesiąc. Dopiero dostałem Achillesa(-ów), który swoją drogą wg mnie jest najlepszym modelem wydanym przez CB w te chwili. Nowa sektorówka do panO? Chyba nie słyszałem.

    Co do nowości:

    -Desperadosy – kolejny już motor do USA, całkiem niezłe zasady, jednak brak profilu specjalisty sprawi wg mnie, że przegrają z Maverikami. Miałem nadzieję, że będą to chopery, jednak nadal cisną pustynne crossy. Liczyłem na kolesia z futerałem trochę też 😉

    -Hac Tao – styczeń miesiącem hakerów, pierwszy z nich prezentuje się z gracją i dostojeństwem, dla mnie bardziej model z executive orderem, który zabiera dowodzenie. „You have no power here”. Siła!

    -Oznatka – uzupełnienie profilów nothing special, drugi model przy ava 2, nie widzę zastosowania poza zadymianiem, przy drugim modelu jak można tylko jeden link mieć. Może to zapowiedz do Onyxa?

    -Govadzi – spodziewałem się trochę ładniejszych modeli po artach, a nie kopiuj wklej. Ciekawe czy znajdą się na stołach.

    -Nissa – chyba najlepszy model w tym okienku. Dynamika, (brakuje standardowego kamyczka, no ale dali coś innego na czym stoi 😉 ) profil hakera, dla mnie również może robić za którykolwiek z combi. Dodatkowy plus, jego poza sprawia, że można go dość łatwo lekko tylko przerobić i położyć na podstawce jako ofiara niezliczonych przemocy w O12.

    Myślę, że releasy są już robione trochę pod nadchodzący nowy sezon ITS oraz HSN3

    pozdrowienia spod Ilionu
    K

  2. @Kreol: odnośnie Desperadosów, to jakoś nie dziwi mnie brak speców. Naprawdę, chciałbyś powierzyć wykonanie misji bojowej harleyowcowi-rewolwerowcowi? 😉 Modele wciąż mnie nie przekonują (moim zdaniem CB poszło na łatwiznę), niemniej jednak przekonałem się że to świetna jednostka (ale dopłacanie do czegokolwiek ponad chaina chyba tylko wtedy, kiedy są nadmiarowe punkty). Gry nie zrobi, ale może ułatwić.
    A swoją drogą, to USAriadna na brak speców nie może narzekać 😛

Skomentuj

