Nowości listopada 2015

Koniec roku zbliża się wielkimi krokami. Nowości listopada poniżej: 

Ran

6th Airborne Rangers Reg. – na wyposażeniu submachine gun i AP CCW – Ariadna

Dom

Domaru Butai uzbrojeni w boarding shotgun, AP CCW, E/M CCW oraz spitfire – Yu Jing

Rag

Hassassin Ragik haker – Haqqislam

Rod

Rodoki uzbrojone w heavy machine gun (HMG), 2 light shotguns, combi rifle oraz haker wyposażony w boarding shotgun – Combined Army

Avi

Avicenna z Medikit – Mercenaries

Źródło: Corvus Belli FB
One thought on “Nowości listopada 2015

  1. KreoL pisze:

    W tym miesiącu jak dla mnie zwyciężyły Małpki. Bardzo fajne, najbardziej ta z 2SG.
    Drugie miejsce Domaru,fajne dynamiczne pozy,malowanie nie oddaje według mnie potencjału jaki mogą osiągnąć, mam nadzieję, że zawitają na stołach.
    Trzecie miejsce Aviacenna. Model, w którym czuć wpływy Alephu, myślę o konwersji ew Asury.
    Poza pudłem (sorry Ranger) ale AD Rangersi 😉 nie wyróżnia się na tle pozostałych modeli USA
    Najgorszy w tym miesiącu wg mnie Ragik Haqq.

Skomentuj

