Powitanie – wstępniak

Witajcie na stronie Kuriera Kaledońskiego!

Wiele osób z pewnością kojarzy mnie z gier czy turniejów, więc chyba nie muszę się przedstawiać 🙂 Od pewnego czasu zacząłem nosić się z zamiarem stworzenia projektu na swój sposób promującego system, ale przede wszystkim przybliżającego nowicjuszom to, jaką frakcję wybrać, jak wejść w system, skąd pobrać zasady i gdzie pograć. Wiem, że nie zawsze wszystko jest podane na dłoni i wiem, jak ważny jest to etap, gdy w dobie tylu gier dostępnych na rynku ktoś staje przed wyborem. Analizując wszelkie „za i przeciw” postanowiłem urzeczywistnić to pod postacią bloga i pomóc rozwiać wątpliwości.

Cykl opisujący startery do Infinity na łamach Fireant.pl utwierdził mnie w przekonaniu, że cały ten trud nie poszedł na marne, a coraz więcej osób zaczęło dopytywać o Infinity. O armię, o koszty, o „opłacalność”, o grę. Linki do moich tekstów widziałem w co najmniej kilku miejscach polskiej sieci, od blogów po fora. W ankiecie na wspomnianej już stronie autor pochwalił się, że moja seria cieszyła się niemałym powodzeniem pośród innych jego tekstów. Chciałem podziękować za odzew i pozytywne przyjęcie tego, co zrobiłem. To dla mnie duża frajda i motywacja do dalszego działania.

Tymczasem dostajecie Kurier Kaledoński. Skąd nazwa taka a nie inna? Ano stąd, że akurat byłem na etapie kolekcjonowania kontyngentu Szkotów i pomysł ten był pierwszy, jaki zaświtał w mej głowie. Kto miałby wydawać „gazety” w całym uniwersum, jeśli nie konserwatywni Szkoci? 😉 Jesussan postawił kropkę nad „i” w postaci doboru prostej, ale przejrzystej szaty graficznej. Zresztą to on zajmował się tematem od strony technicznej oraz poświęcił na to sporo czasu, za co mu dziękuję.

Blog powoli będzie zapełniał się treścią. Wolałbym uniknąć sytuacji, gdy obiecam wam, że nowy wpis będzie codziennie lub raz na trzy dni. Chciałbym, ale nie zawsze tak będzie. Zresztą dopisek do nazwy nie pozostawia złudzeń: nieco dziennik. Trochę dziennik, trochę nie. Teksty będą miały w sobie coś z Caterana snajpera: zaskakujące (przynajmniej momentami), będą (mam nadzieję) wspinać się bez przeszkód na kolejne poziomy, będą w miarę precyzyjne (12BS, Ariadna come on!) i nieregularne 😉

Z tego miejsca chciałem też zaapelować do środowiska, że jeżeli jest wśród was ktoś, kto chciałby pomóc w redagowaniu newsów, tekstów, raportów i czegokolwiek związanego z Infinity, to prośba o kontakt przez właściwy formularz. Podsyłajcie newsy o turniejach, eventach, raportach, wydarzeniach z waszej okolicy. Wszystko to jest mile widziane. Sami wiecie, że ostatnim czasem jako społeczność graczy zrobiliśmy milowy krok do przodu, czego dowodem są chociażby przygotowane przez Warszawę Mistrzostwa Polski w Infinity, największa (poza Hiszpanią) impreza na świecie pod względem frekwencji, gdzie stół organizatorski uginał się pod ciężarem nagród. Czas pójść za ciosem.

Ranger
One thought on “Powitanie – wstępniak

  1. Gratulacje! Dobry pomysł i zdecydowanie jest miejsce w sieci na dobry, aktywny blog w całości poświęcony Infinity i wszystkiego, co z tym systemem związane – było nie było, renesans jest widoczny i odczuwalny. Nawet na forum Gloria Victis dział poświęcony Infinity jest codziennie aktywny, jest w nim ruch… Więc, jest dobrze! Blog wygląda dobrze i nie mogę się doczekać, by ujrzeć jego aktywność 🙂 Życzę samozaparcia!

Skomentuj

